Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

8 Temmuz 2016 Cuma

Bir Hatay Güncesi

Bir Hatay serüvenimin daha sonuna gelmiş bulunmaktayım.Ne hayaller kurmuştum, nasıl bir özlem vardı içimde.Uzaklıktan dolayımıydı yoksa bu duygularım?En sevdiğim yemekler tatsız geliyor bana, görmek için can attığım insanların yüzüne boş bakıyorum.Keyif alamadığım bir memleket gezmesi(gezemedi) daha.Son gelişimde de aynı duygular içersindeydim, büyü filan mı yaptı biri bana, çok sevdiğim memlekette mutlu olamama büyüsü!Biliyorum, inegöle doğru yola çıktığım anda  depreşecek özlemim; ama burdayken nedir bu kıymet bilmeyişlerim.Kıymet bilmemekte değil aslında, hissizleştim sanki, tat alma duyum kayboldu, gülüp eğlenebilme yetilerim.Bir dilek tutuyorum, lütfen gerçekleşsin lütfen🙏🏻

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder