Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

11 Temmuz 2016 Pazartesi

Başlangıçlar ve Sonrası

  Nedendir bilmem insanların üzerine bir rahatlık, bir boşvermişlik çöküyor ilişkilerin ilerleyen zamanlarında.Hani sanki ilk başlardaki saf, masum, çok aşık haller uçup gidiveriyor.Anlayamıyorum bu bir kural mı?Çoğu zaman karşımızdakini sevme sebebimiz çok ilgili olup, bizi çok güzel sevdiğine dair olan inancımız değil mi?

  Anlayamıyorum, insanların bu denli değişmesine sebep olan şey nedir?Rahatlık mı diyorsunuz, artık kendini kasmamak mı, 'o' artık benim malım görüşü mü nedir yani?Sevgi bitiyor mu sevgi, onu bi söylesenize.Düşünüyorum, düşünüyorum yok anlamlandıramıyorum.İlk başlarda mutlu olsun diye yaptığınız şeyler, bazen alttan alışlarınız neden sonra değişiyor?Hiç karışmadığınız normal olan şeyleri neden ilerleyen zamanlarda dünyanın en büyük ayıplarından biri gibi görüp karşınızdakine saldırmak için yer arıyorsunuz?Daha bir sürü soru sıralayabilirim buraya; ama şimdilik yeter.Her şeyi salıp, karşınızdakini mutlu etmek için zerre uğraşmayıp, en ufak hatasını kollayıp üzerine gelip hala sevdiğinizi mi iddia ediyorsunuz, doğruyu söylesenize derdiniz nedir?

  İnanmıyorum ben böyle sevmelere inanmıyorum, daha doğrusu saygı duymuyorum, tasvip etmiyorum.İlişkiyi sıradanlaştıran, tüketen, bitiren tüm bu rahatlıklardan nefret ediyorum.Ya özverili bir şekilde devam etsin ya da bitsin, ha ilk günkü gibi çok aşık olun demiyorum onu da yanlış anlamayalım!

2 yorum :

  1. Hayatta hiçbir şey başladığı gibi gitmiyor oysa 'nasıl başlarsa öyle gider' diye de bir yalan uydurmuş atalarımız.. Düşün bak onlar bile yalan söylemiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de güvenmiyorum valla, eskiler sölemişse vardır bi bildikleri diyodum daha önce cıkkks

      Sil