Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

27 Temmuz 2016 Çarşamba

Ayrılıktan Sonrası

  Eveet ayrılık sonrası davranışlarına ucundan dokunmak istiyorum.Erkek davranışları anlamadığım ve anlamlandıramadığım için yorum yapamayacağım.Ayrılık dediniz mi artık akla ilk kız whatsapp grupları geliyor ya da bireysel konuşmalar tabi ki dedikoduyu kaldıracak bi de ağlama duvarınız olabilecek arkadaşla, her yakın arkadaşla değil.Neden her yakın arkadaşla değil hemen söyleyeyim; çünkü bazıları fazla mantıklı oluyor, aman üzülmeye değmez böyle bir adam için, oh iyi oldu, bi kendine bak bi de ona zaten yakışmıyordunuz, hadi alışverişe gezmeye tozmaya hayatı yaşamaya diyor, öylece bakakalyorsunuz!Neymiş efendim aklımızdan silecekmişiz hemen, lan aklımızla mı sevdik, kalbimizle sevdik kalbimizle!Bu arada benim arkadaşlarımın çoğu da fazla mantıklı; ama ben pes ediyor muyum hayııırr, beni açık açık kovana kadar sızlandıkça sızlanıyorum, ne yapayım mutluluğu paylaşıyoruz, acıyı paylaşmayalım mı, neden arkadaşız o zaman Allah Allah ya.Bak oturduğum yerden atarlanıyorum.

  Bir itirafım var, ben kimseyi terk etmedim bu zamana kadar.Hayır ezik filan değilim, silin o düşünceyi kafanızdan, sadece her önüme gelenle birlikte olmadım, sevdiğim değer verdiğim insanlardı hepsi, hepsi dediğime de bakmayın bir elin parmaklarını geçmez.Neyse işte kızsam da kıyamazdım, sanki başladığım yolu bitirmeliydim, bu hayatta her şeyi düzeltebilirdik neden çünkü birbirimizi sevmiştik.Tabi ben böyle düşünürken karşımdakiler öyle düşünüyor muydu hayııır, tabi ben sızlanıyorum üzülüyorum, üzülürüm tabi sevdiğim insan gitmiş buna üzülmicem de neye üzülcem.Daha önce de dediğim gibi üzülüyorum diye hep azar yiyorum,ben ne yapıyorum bu durumda içime atıyorum kendi kendime kurdukça kuruyorum.Hani bazılarımız vardır, aman o da beni özlüyordur, sevdi yani boru mu aklından çıkmıyorumdur diye düşünür, ordan burdan takip eder ondan haber almaya çalışır, nerededir, kiminledir, ne yapıyordur, o da üzülüyor mudur diye.Ben tam tersiyim hep en kötüsünü düşünürüm elimde değil, sanırım beynimin tepkisi bu, hayal kırıklığına uğramamak için.Beni terketmişse eğer beni artık istemiyordur yoksa neden gitsin, isteyen insan karşısındaki de seviyorsa eğer gider mi ki sanki.Hiç aklına gelmediğimi belki de çoktaan birini bulduğunu düşünürüm, e o da haklı ben yoksam başkası olmayacak mı sanki hayatında,başkasını sevmeyecek mi laf yani, biri benden bahsetmeye çalışsa amaan bırak ondan bahsetmeyi dediğini ya da kötü şeyler söylediğini düşünürüm, psikopat mıyım ne münasebet, ben de öyle biriyim.Sosyal medyadan ya da arkadaşlardan takibe girişmem, bir kere onun umurunda değilim neden kendime işkence edeyim, bir de mutlu olduğunu görüp üzülcem, takip etmeyince de mutlu zaten diye düşünüyorum o ayrı; ama her adımını bilmeme her paylaştığını görmeme gerek yok bence.

  Vardır FBI dan iyi çalışan arkadaşlarınız, bazen bakıyorum işi gücü bırakıp hoşlandıkları çocukların ya da eski sevgililerinin varya her adımını takip ediyorlar her adımını, ben sittin sene düşünsem aklıma gelmeyecek yerlerden takipteler, ağzım açık kalıyor valla,Ne için yapıyorlar anlamlandıramıyorum da, madem her yerden takip edecek kadar seviyorsunuz çıkın karşısına söyleyin ne bu yani, illa onun mu araması lazım, korkmayın kimse aradınız diye sizi linç etmez :)


9 yorum :

  1. Sanırım ben hep mantıkçı olan arkadaşlardan oldum :) ama bu kasıtlı yaptığım bir şey değil aksini anlamlandıramıyorum..

    Bir ilişki bitiyorsa, b*ka sarıyorsa, bitmeyip acı vermeye ve kişilere zarar vermeye başlıyorsa bitmeli.. bir, bir buçuk ay zor bir süreç üzüntülülük hali falan :) ama senelerce hastalıklı bir ilişkiyle yaşamaktan iyidir diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz sevgili mantıkçılar beyninizle seviyosunuz herhalde :) ilişki bitsin tamam peki insan sevmeye son verebilir mi?

      Sil
    2. sevmeye son vermek zorunda değilsin.. ama "sen körüklemediğin sürece" her yangın söner yanacak bir şey kalmaz bir yerden sonra :)

      Sil
    3. belki de kalmasını istiyoruzdur, ne dersin

      Sil
    4. izin verdiğin, körüklediğin sürece bir şeyin kalmaz evet.. ;)

      Sil
    5. izin verdiğin, körüklediğin sürece bir şeyin kalmaz evet.. ;)

      Sil
    6. içimin yangını sönmesin istiyorum gizliden gizliye

      Sil
  2. ohoooo fbi evet ya olmaz mıııı çoooook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla o enerjiyi başka şeye sarfetse işe yarar :D

      Sil