Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

24 Haziran 2016 Cuma

Ya Ben ?

    Ne farkettim biliyor musunuz, kendim için hiçbir şey yapmadığımı.En son kendin için ne zaman bir şey yaptın diye sordum kendime, böyle bayağı bir düşündüm ama.Yok ben en son yaptığım şeyi hatırlamıyorum bile.Çevremdekilerin beklentileriyle yaşadığımı, onların istekleri için uğraştığımı gördüm.Çoğu zaman onları memnun etmek beni de sevindirir; ama kıymet bilmemeleri beni benden alıyor.Görev mi herkesi memnun etmeye çalışmak, aileyi memnun et, sevgiliyi memnun et, patronu memnun et...Hep hırpalıyoruz kendimizi, peki ya karşımızdakiler?Beklentilerini karşılamaya bir başladın mı ardı arkası kesilmiyor, hep yeni bir istek hep hep hep.

  Bencillik değil de nedir bu?Kendinden bir şey vermemek, her zaman karşıdan beklemek, gerçekleşmediğinde öfkelenmek.Bir durun ya bir makul olun, hep bir beklenti içerisinde olmak nedir.Sevgi emek etmek değil midir, biraz kendinden vermek biraz karşıdan almak ve devam etmek.İlişkilerde de öyledir durum çoğu zaman, beğenilmeyen bir huyunuz değişsin istenilir, size uymasa da neyse der yaparsınız, sonra başka bir şey, daha sonra başka bir şey daha bir bakmışsınız kendiniz olmaktan çıkmış yine de karşınızdakine yaranamamışsınız.Ben burada durur bir şeyleri sorgularım, mesela karşımdakinin beni gerçekten sevip sevmediğini, gerçekten seviyor olsa beni durmadan değiştirmeye çalışır mı, ben onun için bir şeyler yaptığımda mutlu olmak kıymet bilmek yerine sanki bunlar benim görevimmişte yapmadığım zaman canına kast ediyormuşum gibi davranır mı?

  Pes ediyorum ben vazgeçiyorum, bırakıyorum yani.Etrafımdaki insanlar için kendimi yırtmaktan, hep sevgimi ispat etmeye çalışmaktan, bitmeyen istekleri yerine getirmeye çalışmaktan ve daha bir sürü görevden istifa ediyorum.Bencillikse eğer bu kez ben bencil olmak istiyorum, ben benim için uğraşıldığını görmek istiyorum.Yoruldum anlamak bu kadar zor olmamalı, herkese bir şeyler ispat etmeye çalışmaktan, kendim için değil başkaları için çaba sarfetmekten çok yoruldum.

11 yorum :

  1. Sevdiğini söyler insanlar.. sonra böyle yapmamalısın kendin için der..
    birkaç zaman sonra bu yönünü törpülemelisin der.. dizginlemeye çalışır sizi.. bunu yapıyorum ama sor niye? sadece seni düşündüğümden der.. sonra bir gün gelip ne der biliyor musun..? "Çok değiştin, artık seni tanıyamıyorum" :)

    her ne yaparsak yapalım yaranamayız karşımızdaki kim olursa olsun.. o yüzden kendini düşünmek gerek bazen.. bencil olmak değil, dur diyebilmek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen ortada sevgi olmadığını düşünüyorum, düşünsene hiçbişeyini beğenmediğin her şeyini eleştirdiğin sürekli değişmesini istediğin birini nasıl sevebilirsin ki, yani ancak tanımıyorsan eğer uzaktan seviyorsan eğer sevilebilir.karşılıklı olunca anlam kazanır ama tek tarafın sürekli bişiler istemesi bencillikten başka bir şey değil bence

      Sil
    2. Çok güzel bir tespit değil mi ama? :)

      Sil
  2. İnsan nefret ede ede de sever Meltem.. Ama şuan sana tavsiyem girdiğin konudan hemen çık. Ben çıkamadım, gidecek yer dahi bulamayıp mezarlığa gittim.. sonrası felaket.. o yüzden boşver..kim ne yaparsa yapsın sen kendine bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy evet ben de nefret ede ede çok sevdim valla, mezarlıkta ne işin vardı ya :s ben de her zaman kendime bakmak istiyorum ama insanların beklentileri dayatmaları beni bunaltıyor

      Sil
  3. http://senbenvehickimse.blogspot.com.tr/2016/06/blog-post.htm
    bunu yaptım... Amaaaan boşver ya bıktım inan ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayfa boş çıkıyor görünmüyor

      Sil
    2. okumuştum :( benim onu yapacak bile gücüm olmuyor bazen

      Sil
  4. Eğer, o başkasını seviyorsan ve onun için kendini hırpalıyorsan eğer aslında bir bakıma kendin için değil midir? Düşüncem yanlış da olabilir ama birini mutlu etmek beni mutlu edecekse eğer neden kendimden biraz daha taviz vermeyeyim ki diyorum ama gerçekten yorulur insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başkalarını mutlu etmek benim de hoşuma gider ama her zaman değil, demek istiyorum ki ben mesela kendimi paralıyorum karşımdaki için bu yaptığım beni mutlu ettiğinden değil sırf karşımdaki mutlu olsun diye ama karşımdaknn benm için aynı şeyleri yapmadğını görüyorum, ben artık kendm için bir şeyler yapmak istiyorum o bu şu için değil

      Sil