Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

13 Haziran 2016 Pazartesi

Sıradan Bir Aşk Hikayesi

  Pazartesi kafasından herkese selamlar.İşe başlamadan önce ne yapsam nasıl zaman geçirsem diye düşünürken bu yazıyı yazayım  artık evli olsam da eski aşkı yazayım dedim, vay anasını ya ne hüzünlü 2 kelime aslında 'eski aşk'.Bak bir tuhaf oldum şimdi.Şaka şaka yazıp dalga geçebildiğim için mutluyum.

  Ben gibi insanlar; yani duygularını çok yoğun yaşayan kişiler için aşk ya da ilişki intihar gibi bir şeydir,nedenini şöle açıklayayım.Sevilmeme ihtimaliniz var, sevdiğiniz kadar sevilememe, sevdiğiniz için baskılara boyun eğme diye devam ediyor bu liste.

  Gelelim benim ilişkiye.Duygusal bir insanım dediğime bakmayın hemen dönüp bakamam etrafımda dolanana öte yandan korkarım zaten tabi ki incinmekten, benimle dalga geçmeye çalışılmasından.Yakışıklılık bir ölçüt değildir benim için, tabiki herkes görünce gönlünün ferahlayacağı bi yakışıklı ister tabi bizi çok seviyor, önem veriyor ve kırmıyorsa; yoksa tipini ne yapayım arkadaş.Neyse işte kafamın yerde olduğu kimse ile ilgilenmediğim bir dönemdeyim sadece erkek olarak algılmayın, zaten hiçbir zaman kafamı kaldırıp bir erkeğe bakmışlığım, tavlamaya çalıştığım yoktur hep kendileri gelmiştir ve gelenlerle ilişkim olmuştur.Bak yine dağıldı konu, o dönemlerdeyim işte etrafımda belirmeye başladı.Umurumda mı hayır; ama böyle tatlılıklar filan yapmaya çalışıyor, öff banane diyorum ama zaman geçe geçe alışmaya da başlıyorum, katiyen sevmiyorum ama, biraz geyik ilgi, sonra beni ne kadar sevdiğini görmeye başlıyorum(ya da öyle görmek istiyorum), zamanla ona değil bana olan sevgisine hayran kalıyorum ve kendimi hoop işin içinde buluyorum.Zaman geçiyor kimin umurunda çok aşığız uçuyoruz, kimse ayıramaz bizi seve seve ölürüz birbirimiz için, sırıtmayın bak uyarıyorum ciddi bir şey anlatıyorum şurda.E aşk bu taviz gerektiriyor, bir süre sonra zaten istekler başlıyor, aşk şununla konuşmasan mı, yapmasan mı devamında konuşma yapma...İlk başlarda tuhaf geliyor; ama aşıksınya olsun diyorsun onu çok seviyorum.Tabi bir süre sonra gözüme batmaya başlıyor fedakarlıklar benim görevim sanki hep ben hep ben, önceleri bir susuyorum; ama üzerime üzerime geliyor.O mutlu olsun diye yaptıklarım bi baktım yapmam gerekenler listesine girmiş, artık yapsam da mutlu olmuyor; çünkü ben böyle yapmak zorundayım.Bi sinirleniyorum, ailem bana karışmıyor sen kimsin gibisinden; ama hemencecikte affediyorum neden çünkü aşk affetmeyi gerektirir.

  Aşıkken insanın algıları kapanıyor ben bunu gördüm.Herkesi ama her şeyi karşıma almaya hazırdım, güçlüydüm çünkü birbirimizi seviyorduk(?)Sonra ne mi oldu, benim için kendinden bir şey vermedi, ben bir şeye kızdığımda evirdi çevirdi olayı kendi lehine çevirmeye başardı her defasında ama her defasında.Çok yoruldum, ağladım gidiyorum demeye cesaretim oldu; ama o kadar ardından hemen bana sarılmasını bekledim, napayım ya çoğumuz böyle değil miyiz zaten, sevildiğimizi duymak isteriz öyle zamanlarda.Bir de severek giden insan sayısı kaçtır acaba, ben gidemem şahsen çünkü eften püften sevmem; ama gördüm ki karşımdaki benim için ne risk alabiliyor, ne beni önemsiyor.Önemseyen insan habire ağlatmaz mesela, ahh o bir ağladı benim içim yanmıştı çok net hatırlıyorum elim ayağıma dolaşmıştı, o an yak deseler her şeyi yakardım çünkü kimse için hiçbir şey için benim sevdiğim adam ağlayamazdı.Ben öyle sevdim be, sayın sevdiğini iddia edip sonra sıvışan adam.Evet sıvışmak; çünkü o giderken bile ben suçlandım ne olduğunu anlayamadım, ben kendimden o kadar vermişken yalancılıkla suçlandım, kötü bir insanla olmakla ve daha bir sürü şey valla hayret edersiniz ben ettim valla; çünkü hiçbir zaman ne yaptığımı çözemedim.Ve gitti bitti.Demek ki neymiş, söylenenler yalanmış tüüü kalıbının adamı değilmiş.Bir ilişki bitiyorsa eğer saygı çerçevesinde bitmeli, insanlar konuşabilmeli yaşanmışlıkların hatrına en azından, ayrılalım diyen adamın yakasına yapışmıcaz heralde o kadar da gurursuz değiliz, ha bir iki zorlarız ama olmazsa olmaz yani, o kadar.

  Biten ilişkiden ders alamamak çok kötüdür bak benim çıkardığım sonuçlar;
1.Kendinden ödün verme(ilişkiyi korumak adına uğraş ama doğrularını değiştirmesine izin verme)
2.O senin derdini kendi derdi olarak saymıyorsa, sen onun derdini çözeceksin diye kendini harap etme.
3.Seni bir şeyler için oyalayıp duruyorsa ısrar etme muhtemelen yapmayacaktır.
4.Seni üzüyorsa, yine de aşığım deyip aileni karşına alma.
5.Gözlerinin içine bakıp içtenlikle gülümsemiyorsa eğer daha fazla hayal kurma.
6.Atlatamam demeyin hiçbir şeyi, bu da geçiyor.
7. ...
8. ..
9.

4 yorum :

  1. "Sev ama her ne olursa olsun birini o küçük dünyanın merkezi haline getirme.. "
    Bu maddeye dikkat ettikten sonra zaten diğerleri kendiliğinden gelir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahane hep aynı çok sevdim be ablaa :)

      Sil
  2. 10. Hepsi bir sonraki sevmeye kadar geçerli sonra hoop en başa...

    YanıtlaSil