Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

8 Haziran 2016 Çarşamba

Korkular Her Şeye Engel

   Bir haftadır yazamıyordum, korkmayın ölmedim; ama bir an gerçekten öleceğimi sandım.Aptal virüs kendine narin(?) bedenimde yer edinmiş, bana öyle bir aşık olmuş öyle bir bağlanmış ki günlerdir kurtulamıyordum ondan, 22 saat yatıp bişi yemeyip, tek başıma hayata tutunmaya çalıştım resmen neyse yaa en sonunda eeehhhh dedim yeter bee senle ben bir olamayız asla, defol git!

   Gelelimmm bugünkü konuma; KORKU!Evet evet korku.Şimdi neyin korkusu bu diye sormayın; çünkü bi gözlem yaptım hepimiz değişik değişikte olsa bir şeylerden korkuyoruz.Ha demek istediğim, hayvandan korkma kazadan korkma değil, duygusal korkaklık, cesaretsizlik.Kimimiz sevmeye korkuyor mesela, kimimiz güvenmeye,yalnız kalmaya,gitmeye kalmaya...

   Neden korkup pustuğumuzu düşünüyorum.İlk cevap benden gelsin, ben güvenmeye korkuyorum, neden; çünkü güvendiğim insanlar beni hep yarı yolda bıraktı, bak bak bak kendime acıdım şimdi:) İki tarafım var da benim bir zayıf bir güçlü.Güçlü taraf diyor ki zayıfa, ee en sevdiğin yemeği yerken yemek boğazına takıldı az kaldı ölüyordun  e bu yüzden en sevdiğin yemeği yemeyecek misin bir daha artık?Benim zayıf şok, gözleri faltaşı gibi açıldı, sindirmeye anlamaya çalıştı haklıydı güçlü; ama yapabilir miydi yani güvenebilir miydi, ilk anlardaki şokun etkisi geçti böle sakin düşünmeye başladı olabilirdi ya neden olmasın, neden vazgeçsin ki :)Korkularla nasıl yaşanılabilir, yaşanılır da işte her an tetikte hep bir şüphecilik filan olmaz yani.

  Eveeet ben korkumu açıkladım ve aslında anlamsız olduğunu didine didine öğrendim, peki nedir sizin korkularınız, yapsanız ne olur ki ölüm mü var sonunda?Seviyor musunuz gidin söyleyin en fazla reddeder; ama siz rahatlamış olursunuz, gitmeye mi korkuyorsunuz gidin bir süre sonra yolun aydınlandığını göreceksiniz ya da belki de tam tersi söz vermiyorum:) Cesaretiniz olsun, korkmayın yürekli olun, korkularınız sizi engellemesin, esiri etmesin.Hadii amaa biraz uğraşın ne sandınız hayat çok mu kolay olacaktı!.


                                                                  Sevgiler
                                                                                        Meltem :)

16 yorum :

  1. O halde seni önden alalım..Buyrunuz efendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adımımı attım ben sonra yazdım:) gülümsüyorum.bazen acıtacak da olsa korkmuyorum

      Sil
  2. Çevremdekileri yarı yolda bırakmaktan korkarım ben en çok.. bu durumda yapmalı mıyım? Ya da insan yapacağı şeyden mi korkar?

    Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yolda yürümek istemiyorsan eğer yürüme, nasıl mutlu olacaksan öyle yap.İnsan gerçekten yapmak istediği bir şey için korkmamalı sadece sonuçlarına katlanmalı iyise keyfini sürmeli kötüyse acısını :) ona bakarsan güvenen insan da ihanete uğramaktan korkar.ahhh korku korku korku...beni ilk tanımaya başladğında yaralanmıştım ve güvenmem diyordumi sonra insan güvenmeden yaşayamaz dedim daha sonra ise büyük bir adım attım bence ve güvendim:) fazla da güvenmiş olabilirim, zaman gösterecek.güvenmemeliydin derse zaman benim hatamdı der susarım, tam tersiyse eğer memnunyrtle gülümserim :)

      Sil
    2. Senden bunları duymak güzel.. :) gülümserim falan özellikle bu kısım..

      Sil
    3. ben gülmeyi çok severim:)

      Sil
  3. Seni anladım Meltem.Korkular, ah o korkular.Benim demirbaş korkum sevdiğimi kaybetme korkusudur.Ama maalesef bu korkum kerelerce gerçek oldu.Yaralandım.Şimdi ise sevdiklerim için, içten içe felaket senaryoları yazmıyorum.Hep güzel düşünmeye, ya da hiç düşünmemeye çalışıyorum.İki türlü de zarar çünkü.
    Şimdi tanıştık Meltem, ben sadık bir abla, teyze, işte hepsi uyar öyle biriyim.Korkma canım.Burası gerçekten mutlu ediyor insanı.İki seneye yaklaştı blog açalı.Ne çok kişiyi seviyorum bir bilsen. Ailemize hoş geldin.İyi ki gelmişsin.Şimdi sürekli(inşallah aksilikler olmadan)küçük küçük aktaracağız duygu ve düşündüklerimizi.Alacağız vereceğiz, bir çok konuda dikkatimizi çekmeyen şeyler hakkında bilgimiz olacak.Yani öncelikle kadın cinsi olduğumuz ve bu işe gönül verdiğimiz için erkeklerden şanslıyız.Onlar güzel şeyleri söylemeyi pek beceremezler.Ama bloggerlar arasında bunu aşmış ve bizlerin aramızda dolaşan bir çok erkek blogger var.Tanıdıkça seviyor insan.
    Tanıştığımıza çok sevindim genç arkadaşım.Gençleri çok seviyorum. Allah hepinizin bahtını açık eylesin.Şimdilik kaçtım, ama gözüm seni arayacak bil yani canım.Sevgilerimle Meltem'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım o korkular hep var, babamı kaybettikten sonra daha da korkar oldum sevdiklerim için; ama yapabileceğim bir şey yok bnun için ecele boyun eğiyorum sadece.Sen kötü düşünmemeye çalış yine de.

      Ben senin gibi bi abla ile tanıştığıma çok memnunum, öteki arkadaşlarla da.Yazmaya ne zaman başladığımı anımsamıyorum bile bi hatırladığım ilkokulda bazı anlar.önce şiir sonnra konuşamadğım şeyleri duygularımı yazmaya başladım.Kendimce inandığım bir şey var, duygularını bu şekilde yazıya döken insanlardan kötülük gelmez.Tanıdığım ve inanılmaz güzel şeyler yazan erkekler de var ben de sınırlamıyorum.Sevgiler, hürmetler :)ha bu arada kitabımı imzal isterim

      Sil
    2. Elbette canım.İmzalarım seve seve.

      Sil
  4. Sevmekten korkarım. Birini sevip öylece bağlanmaktan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdiğin tarafından sebilmemekten terkedilmekten korkuyo olmayasın

      Sil
    2. Öyle de olabilir. Sevip de sevilmemek. Ve onu hala sevmek, sevmek, sevmek... Sonsuza kadar ona bağlanmak yanındaymışçasına halbuki yanında değilken. Değişik bir korkuymuş ya benim korkum :D

      Sil
    3. oowww anladım sanırım:) başka bi yerden bağlaasıım gelddi en güzeli temiz sevmek,kırmadan sevmek, yanında olmasa da mutluluğunu her zaman isteyebilmek.öyleysen eğer gülümse ve dert etme

      Sil
  5. Benimki fazla ele avuca gelir bir korku, hırsızdan korkuyorum ya. Bir gece kalktığımda evimde yabancı biriyle burun buruna gelmekten deli korkuyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D yaa ona bakarsan bende yılandan korkuyorum böyle bir gün bir yerden çıkacak diye :D

      Sil