Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

1 Haziran 2016 Çarşamba

Gidiyor musun

   Kürkçü dükkanları sevilir mi?Peki ya herkesin bir kürkçü dükkanı var mıdır?Dönüp dolaşıp gitmek istediğimiz yer orası mı yoksa gidecek başka yerimiz olmayışı mı sürükler bizi ya da alışkanlık,başka yere,kişiye alışamamak mı,korkularımız mı, zincirlerimizi sadece kısa bi süreliğine kırabilmemiz mi,yeterince istemeyişimiz mi?Çoğumuz bi kaçış yolu bulup bi yerlerden bi şeylerden kaçıp kurtulmak, yeni tatlar hazlar  yaşamak istiyor.Aslında isteyip istemediğinden de emin olamıyoruz artık çünkü hızlı ve mutlu başlayan maceramız başladığı yerde bitiyor ve gözlerimizi açtığımızda kendimizi kaçmak istediğimiz yerde buluyoruz.Zihnimiz mi bizi oralara götüren,kaçıp kurtulmak istemiyor muyduk?İlginç!


   Peki ya kürkçü dükkanları?Onlardan beklenen sanki zaman hiç geçmemiş,bişeyler yaşanmamış gibi bizi bağırlarına basmaları mı?Koca bi bencillik değil de nedir yaptığımız?Ne istediğini bilmez benliğimiz yüzünden hem kendimize hem de kürkçü dükkanlarımıza çektirdiğimiz?Eğer yolu bilmiyorsanız kendinizi ormana atmayın,bazıları şanslı olup kürkçü dükkanına dönebiliyor ama bazıları o karanlık ormanda kayboluyor...

18 yorum :

  1. Meltem itiraf ediyorum o dükkan bana ait. Nedir bana bu çektirilen valla bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne oldu sigara paketi :) brakmak isteyince atıyorduk hani paketin bitmesini beklemiyorduk

      Sil
    2. Ben görüp görebileceğin en stabil insanım. Durumumu korurum öyle. Ben gitmem, memnun olmayan defolsun gitsin. Bak yine beni gaza getirdin:)

      Sil
    3. pekii sana bir soru sevdiğinden mi gitmiyorsun acizliğinden mi? seven insan gidemez bence yani gitse de öteki gitmelere benzemez, vazgeçemez, gitmişse eğer sevdiğini iddia edemez bence

      Sil
    4. Tükkan benim diyorum :) niye gideyim. Memnunum mekandan seviyorum. Hastasıyım Meltem, seviyorum aşığım:))

      Sil
    5. :D ah tükkan ah, sonra değersizlik hissi adı altında bir yazı yazarsın artıkın

      Sil
    6. Mal canın yongası napalım :) Tabi yazarım. Neden? Öfke kontrolüm yok :))

      Sil
    7. Savaşıcaz yapabiliriz bence. Ne dersin? / Seninde kopma noktana az kalmış çıkıyorsun yüzeye farkında mısın? Güzel günler gelecek göreceksin. (ağzıma da bi yakışmadı sorma)

      Sil
    8. :D çok sinsi geldiğini hissettirmiyor, ay bi geliyor nefesim kesiliyor benim.günler güzel de görebilene ;)

      Sil
  2. vuu, ilginç bir konu tebrikler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. itiraf etmem gerekirse çok önceden(2 yıl kadar) yazdığım bir yazıydı paylaşmak istedim bu arada teşekkür ederm

      Sil
    2. 2 yıldız elinizde tutuyorsunuz yazıyı bravo. ben yazarım yazarım çöpe atarım ( pek fazla saklamayaı beceremem bir şeyi :D )

      Sil
    3. eskiden öyle oluyordu ama bilgisayar ortamı var artık

      Sil
  3. İsmine kürkçü dükkanı denince tuhafıma gitti ama dönüp dolaşıp sonunda aklıma gelen bir yer, bir kişi olduğu doğrudur :) ergenken bir şarkı vardı "iz bırakanlar unutulmaz" diye sanırım kötü olduğunda boşlukta hissettiğinde eski güzel şeylere yönelmek kalbin acıya karşı koyma biçimi.. işe yarıyor mu? Tabii ki hayır.. :)
    Çok duygusal mı giriyorsun bana mı öyle geliyor.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kötüsün ama ya,onun da duyguları var ki (sanki ben yapmıyorum) evet duygusal giriyorum napayım tabiatım böyle :)

      Sil
    2. Sanırım yanlış anlaşıldım :) yani kalbim aklım arıyor görmek hayatına karışmak istiyor ama tabii duygularıma kapılıp bunu yapmıyorum.. herkesin bir hayatı düzeni, duyguları var neticede.. benimki sadece hayal gücümde ve depresif hallerimde kalıyor :) yapıyorsan sen kötüsün :D

      Sil
    3. kendimi açık etiim!hahahaa aman bazen kapıl be, içinden ne geliyorsa yap.özlediysen ara özledim aq de

      Sil