Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

9 Haziran 2016 Perşembe

Bizdeki Akıl Değil Balkabağı

  Kızıyorum elimde değil, yaptığım şeylere ısrarla karışan beni engellemeye çalışan insanlara kızıyorum.İyiliğimizi istiyor olabilirler, hatta bazen sen göremiyorsun ama ben açık açık görebiliyorum nasıl o kadar salak olabiliyorsun derler, sonrasında sen bunu düşünememişsindir filan, e be kardeşim sizinki akıl da bizimkisi ne yani?

  Tamam tamam sakin oluyorum.Biraz gerindim nefes aldım.Bazen ben de yapıyor olabiliyorum, neden diye düşünüyorum.Sevdiklerimiz belki de kendilerinin yaşadığı sıkıntıları üzüntüleri biz yaşamayalım diye ısrar ediyorlar bir şeylerde, bizi bi yola sokmaya çalışıyorlar, ben senin geçtiğin bu yollardan geçeli yıllar oldu diyorlar da diyorlar e bırakın biz de görelim di mi; çünkü söylenen sözler her zaman etkili olmuyor, anlıyorum canımız acımasın istiyorsunuz; ama dizlerimiz kanamadan öğrenemiyoruz bazen, bizde böle değişik insanlarız işte.Bırakın kendimiz yaşayalım, görelim gerekirse acı çekelim ama öğrenelim!Ama yook sonrasında inada biniyor iş, biraz daha ekleniyor hırs öfke.Bir bakıyorsun özellikle hata yapmanı üzülmeni bekliyorlar artık neden çünkü suratının orta yerine sokacaklar baaak ben demedim mi lafını belki de daha kötüsü hırpalayacaklar bizi.

 Hep başkaları biliyor efendim, bizlerin bir şey bildiği yok.Dikkat edin haa sakın dinlememezlik yapmayın yoksa onları umursamadığınızı düşünürler üzerler sizi, sinirli birine denk gelirseniz eğer yerlerde bile sürüklenebilirsiniz valla benden sölemesi.

 

7 yorum :

  1. Bu yaşıma geldim Meltem, kimseye nasihat etmem ancak zor durumunda çıkar yollar hakkında tecrübem varsa paylaşır, söylerse sıkıntısını alırım.Bana hala 'Şöyle yap, bu daha iyi mi olur.'dendiği zaman bile çıldırırım.Büyükler bu konuda aşırı şüpheci olabiliyorlar.Her olayın ya da girişimin kötü olabilecek taraflarından söz ederler. Tabii insan sıkılır.Tecrübe ile öğrenme hakkına herkes sahiptir. Tepkinde haklısın diyorum.Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım biz de akıl istiyoruz, şöyle mi yapsak böyle mi diye ama biz daha adımımızı atacağımız zaman bi değişik hareketlere giriyorlar, çıldırmakta haklısın haklıyız :) bazen bende dizlerim kanamadan öğrenmek istiyorum hatta herzaman ama olmuyor

      Sil
  2. Benim oyle bir derdim olmadi cok sukur. Cocuklugumdan beri ailem dizimin kanayacagini bilseler de soylemediler dusersin diye. O an dustum belki dizim kanadi ama bir daha kanamadi o diz. Yaptigimiz hatalar bize mal olan hatalar. He birde hatali yolda yururken de donmeli insan belki baskasinin yasanmisligiyla hata yaptigini anlarsin ama yine de devam edersin kendi mantiginca. Dinlememek olmaz elbet ama dik kafali olmaya da devam sonuna kadar. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çokta dik başlı olmamak lazm tabi, şöyle bişi var biz de burada deneyimlerimizi yazıyoruz şöle yapmayın hiç diyoruz ama bıçağı dayamıyoruz boğazına kimsenin, bilmek istersiniz dye yazıyoruz kullanmak isterseniz dye :)

      Sil
    2. Bir insana hayat verilir. Kullanip kullanmamak onun elindedir. Daha baska ne denir. :)

      Sil
  3. İnandığınız yoldan yürüyün derim.Takılmayın çevreye.Yürüyün ve gidin derim :) Benim ki de bir nasihat mı oldu :)

    YanıtlaSil