Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

3 Haziran 2016 Cuma

Acilen tartışmamız gerekiyor

 ' Senin hiç kriterin yok mu' diye sordu bir arkadaşım bana.Nasıl yani diye sordum.Yani dedi birini severken, hayatına alırken elekten geçirmiyor musun, kültür seviyeniz aynı mı, hayata bakış açınız, hayatı yaşama şekliniz...Düşündüm, yani hep kriterlerim olduğunu düşünürdüm döndüm baktım aa aa yok.Üzerinde durmadım ne önemi var ki sanki dedim, sevmedik mi sevdik, aşık olmadık mı olduk ee daha ne?Peki ya sonra dedi, anlaşmazlıklar nasıl başladı, ne ile ilgiliydi.Aaa oo haklı mıydı yoksa?

  Kafam karışıyor işte böyle, sizce nasıl olmalıdır?Bence aşk engellenemez kime ne zaman aşık olacağına karar veremez insan, çoğu zaman değerlerimizi, inandıklarımızı bile ezer geçer, bizse olanların farkına bile varamayız.Kendimi düşünüyorum yine birini hayatıma alırken ne iş yaptığı, ne tür fimler izlediği, siyasi görüşü hiç önemi olmadı.Hata mı ettim?Her şey uygun olunca anlaşmazlık olmuyor mu, oluyor; ama ona da cevap itinayla yapıştırıldı suratıma, seviye olur dendi, bir gün herhangi bir sebepten ne olursa olsun ayrıldığınızda seviyesizleşmezsiniz, konuşabilir, bitirmeye karar verebilirsiniz dedi.

   Doğru mu tüm bunlar, hayatımıza aldığımız insan bizi yansıtır mı gerçekten, baştan aynı olmadığınız insanı seçmemek mutsuzluk mu getirir sonunda?E hani aşk zıt kutupları severdi, birbirleri ile alakaları olmazdı.Bu cümleyi yazarken kafamda şu düşünce döndü, evet aşk zıt kutupları da sevebilir; ama her aşk mutlu değildir ve bunun sebebi sanırım arkadaşımın söylediğiydi.Sizin de kafanız karıştı sanırım, haklısınız hakim olamadığım yazarken bile kendi kendime milyon şey düşündüğüm bir konu bu.


Hadi gelin tartışalım :)


9 yorum :

  1. Aşkı duygu yoğunluğu olarak görüyorum ben.. ilk zamanlardaki o heyecan içindeki tuhaf mutluluk vs.. aşk sürekli mi tabiii ki değil 3 yıl sonra ilk günkü gibi hisseden var mıdır bilmiyorum.. seversin o ayrı.. diyorlar ya aşk bir zaman sonra sevgiye dönüşüyor diye hah işte o aşamada çok büyük uyumsuzluklar varsa iki kişi arasında bence sorun burdan başlıyor.. o kıpırtı kalmadığında göze batmaya rahatsız etmeye başlıyor.. ama kafasında sevgili modeli oluşturmayı da saçma buluyorum.. senin biçtiğin kaftan kimsenin üzerine tam oturmayacaktır bu sefer de uymayan kısmına takıp o yönünü değiştirmeye çalışacaksın.. iki ucu.. :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, ben zaten hiçbir aşkın sonsuza kadar mutlu sürdüğünü düşünmem, aşık olarak evlenen insanların ilişkilerinin bile sıradanlaştığını düşünürüm; ama sonra nasıl olacak o iş :S

      Sil
  2. Ne kadar düşünülürse düşünülsün içinden çıkılmayacak bir konu.Ne yazık ki hayat sadece iki kişiden ibaret değil.Her şeyiyle düşünmek lazım,tabi mümkünse ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi evrenin varoluşu bi bu konu beni bayağı zorluyor :)

      Sil
  3. Ölçüp, biçip, tartan bir insan olmadım ben. Olanı da anlamam, benim aklım yetmez bunu anlamaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben senden başka bişi bekliyorum halen yağmuuur

      Sil
    2. Halen dediğin 1 gün olmadı daha. Zaten bu kafayla hemen yazamayacağım, biraz zaman alacak.

      Sil
  4. Aşk öyle kritermiş bazı şartlarmış, hiç birini sevmez Meltemciğim. Hiç kafan karışmasın canım.Aşk duygu fırtınasıdır.Bugün nefret ediyorum dersin, yarın gözlerin yaş içinde sevdiğini söylersin.Aşk şanstır.Eğer varsa tüm terslikleriyle yaşanmalıdır.İstisnai durumlar hariç tabii.Zarar veren zaten aşk değildir ve bunu her kadın cinsi hisseder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sonsuz aşka inanmıorum ama daha doğrusu aşk dolu bir birlikteliğin sonsuza kadar sürdüğünü düşünmüyorum abla.bir süre sonra aşkın söndüğüne inanıyorum belki de hiç rastlamadığımdandır

      Sil