Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

19 Mayıs 2016 Perşembe

ve Meltem

Bu hayatta neyin önemli olduğunu düşünüp duruyorum uzun zamandır.Canım da yandı herkes gibi, mutlu da oldum, şımardım da.Her duygu insana özgü.Başarılarım da oldu başarısızlıklarım da; sevdiğim özelliklerim de var sevmediklerim de; ama ben en çok hangi özelliğimi seviyorum biliyor musunuz?Gurur budalası olmadım mesela.Sevdim korkmadım söyledim, acı çektim ağladım gocunmadım.Duygularımı yoğun bir şekilde yaşadım.Kırıldım kırmadım, gösteriş manyağı olmadım, kimseye kendimi ispat etmeye, beni övmelerine ihtiyaç duymadım.İnsanları menfaatlerim doğrultusunda kullanmadım, dün çiğnediğimi bugün tükürmedim.Her ne yaşadımsa kimsenin arkasından sallamadım onu küçük düşürecek şeyler yapmadım.Sonra durdum düşündüm, zenginlikti bu, aksini yapan buram buram basitlik kokan insanlardan değildim, gülümsedim.Ailemden, beni karşılıksız seven insanlardan sonra sahip olabileceğim en değerli şey benimdi, o şey karakterdi.Biliyorum yaşadığım süre boyunca imtihanlar olacak hayatımda; ama sen yine de asil insanlara rast getir beni Allahım.

                                                                                                                           6 Nisan 2016

2 yorum :

  1. Benzer şeyler yapmışız.. Geriye baktığımda kaybım yok, kazancın oldu mu dersen onunla ilgili de hiçbir fikrim yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir şey kazandım mı ben de bilmiyorum, yakın gelecekte görürüz inşallah kazandıklarımızı:D

      Sil