Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

20 Mayıs 2016 Cuma

Tüm Suç Kadında

Aşk!Tutku!Delilik!...Bunların hepsi erkeğe ait öyle değil mi?Severler, sevince dokunmak isterler, sahiplenmek her şeyden herkesten soyutlamak, ellerinden gelse sadece onların görebilmesini sağlamak, bazen kıskançlıklarından, bazen karşılarındakini masum bulmalarından ya da başka bir sebep.Erkeğin her zaman bir bahanesi vardır.Aslında bunun ana sebeplerinden biri yaşadığımız toplumdan kaynaklanmaktadır; çünkü  ne yaşarsa yaşasın bunların hepsi erkeğe mübah kılınıyor.Bekarsa ve türlü türlü kızla beraber oluyorsa eğer gençtir yapar derler, kızlara demediklerini bırakmazlar.Evli ve başka biri ile beraberse ya evdeki kadın şeytandır ya da başka bir şeytan onu yoldan çıkarmıştır.Her ne olursa olsun asla ama asla o ulu erkeklerimize laf ettirmeyiz, her durumda kadın suçludur. namussuz olan da kadındır, utanmaz olan da.Ve işte basit erkek bunlardan güç alan erkektir.Ortam kurulduğu anda ooo nasıl koydum ama beyler, bi siktim... der geçer.Gülüyorum bakın işte tam burada gülüyorum.Namus sadece kadına ait bir şey değil bunu bir öğrenemediniz, yaşadığı şeyleri anlatıp kızı namussuz olarak nitelendiren erkekler dönüp kendilerine baktıklarında en büyük namussuzun kendileri olduğunu görsünler.Onlar aşık olunca, sevince dokunmak isterler; ama dokunmak isteyen kadın orospudur, seviyesizdir ve daha türetecekleri nice sıfata sahiptir.Ama şunu unutuyorsunuz bizler, biz kadınlar da aşık oluyoruz, bizler de sevdiğimiz için delilikler yapıyoruz, bazen her şeyi herkesi karşımıza alıyoruz ve kimsenin sırtımızı sıvazlamasını beklemiyoruz.Gerçek bir aşık gibi davranıp tüm okların hedefi olacağımızı bile bile yol alıyoruz aşkımıza.Şanslı olanlarımız  karşılığını alıyor, şanssız olanlarımız ise karakterin gıdım uğramadığı kişilerle yaşadığı ilişkinin ardından şu cümleye maruz kalıyor,' nasıl koydum ama'.Sevinin ey basit insanlar; çünkü sadece basit insanlar böyle şeylerle kendilerini avuturlar.

2 yorum :

  1. Sevmek kadına özgü bir şey bence.. Delice sevmek, kıskanmak, göze almak, affetmek, peşine düşmek, hesapsızca ardından gitmek.. Ben bunları yapabilen erkek görmedim. Var olduğunu da hiç sanmıyorum. Aşk bizlerin yalanı, aşkı bir kadın icat etmiş olmalı. Bu erkeğin yapabileceği türden basit bir şey değil.. Bir erkek..?? Bilemedim erkekler için ne yazacağımı güzel özetlemiş yazınız..Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demişsiniz, aşkı kadınlar icat etmiş olmalı.Bize verilen bir güç bence bu derin duygular, sevdik söyledik , üzüldük ağladık, içimizde her ne varsa yaşayacak kadar cesurdur, ne yazık ki böyle cesur erkeklere denk gelemedi çoğu kadın.

      Sil