Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

26 Mayıs 2016 Perşembe

Sen de Kimsin?

   Bugün size çok kullanılan cümlelerden birini tanımlayayım diyorum.İşte o cümle : 'Seni artık tanıyamıyorum!!! '.Tanıdık geldi mi?Kafamızı biraz çok değil az biraz zorlarsak eğer hayatımızda en az 1 kez ya birine söylemiş olduğumuzu hatırlarız ya da bize söylendiğini.Sevgililerden mi yola çıkayım arkadaşlardan mı aileden mi?Imm şey sanırım sevgililikten yola çıkmayı seçiyorum.Bir ilişkiye başlıyorsunuz her şey çok güzel, karşınızdaki meziyetlerinizi övüyor filan derken ufaktan acaba şuna yapmasan mı, şuraya gitmesen mi, tepkin böyle olmasın diye girerken zaman geçtikçe emirlere dönüşüyor, e bi bakıyosun sen de seviyosun kırmak istemiyorsun, e iyi madem diyorsun onun için katlanayım e şunu da yapmayıvereyim.Zaman geçiyor bi bakıyosun lan bu benim kılığıma bürünmüş insan kim demeye başlıyorsun içten içe; ama karşındakini kırmayacaksınya sesin çıkmıyor, e sonra bi zaman geliyor karşına geçip diyor ki, vay efendim sen çok değiştin, ne biçim bir insan oldun da bilmem ne'.Lan it, bunları sen istemedin mi, beni bu hale getirene kadar sen uğraşmadın mı', desen de yok.

  Şimdi size bir soru, madem karşınızdakinin haraketlerini, tavırlarını beğenmiyorsunuz neden başlıyorsunuz bir ilişkiye, ha ben onu yavaş yavaş değiştiririm diyorsanız tamam; ama değiştirdikten sonra da vay efendim sen niye böyle oldun demeler neden?Ha unuttum sanmayın, işin bir de öteki yanı mevcut.Kendini hiç olmadığı biri gibi gösteripte ilişki devam ederken hayvanlaşan insanlarımız da mevcut.Onlar ne çakallar ne çakal.Kendime bağlayana kadar öyle tatlı tatlı davranayım da sonrasında görür o mantığı malesef ki çok ama çok fazla insanımız var.Şimdi biz bundan ne anlayalım, karakteriniz biri ile ilişki yaşayabilcek kadar iyi mi değil, yoksa karşınızdakini bastırmak altta kalmamak için mi bu tavırlar hareketler?Onu bunu bilmiyorum da benden bir tavsiye, kendiniz olun, öylesi çok daha iyi, isteyen gelsin, istemeyen ...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder