Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

17 Mayıs 2016 Salı

Kanmayın Her Seni Seviyorum Diyene

21. yüzyıl hastalığı mı desem ne desem bilemedim; ama günümüzün belki dünümüzün de en çok konuşulan konularından birine değinmek istedim.Yanar döner aşklar.Ahh aşk deyince bir iç çekiş duyuyor gibiyim:)Bazen terkedeniz, bazense terkedilen.Aşkı hep en güzel cümlelerle tanımlamaya çalışırız beraberken.Seni seviyorumlar, kimse senin gibi değiller, başkasına böyle bakmadım bakamamlar...Bir coşku oluyor içimizde hem de kocaman neyse işte yine bir zaman geçiyor ayrılınyor derken bir bakmışsın daha dumanı tüten 'aşkınız' bitmiş, üstelik yerinize başka aşklar bulunmuş.Hah işte al sana bir düğüm, çöz çözebilirsen.Başlıyor soru geçitleri.Vay efendim beni ne çabuk unuttu da, yerime başkasını nasıl koyar da, bizim aşkımız sonsuzdu da ne oldu böyleler.Ben söyliyim, aşk falan yoktu, aşk olsaydı eğer yerinize çok çabuk başka birileri konmazdı.Malesef çoğu insanımız, dikkat ederseniz kadın erkek demiyorum, karakteri oturmadığından mı diyim sevmeyi bilmiyor mu diyim herneyse, bir bakmışsın sana aşığım diyor, ertesi gün ötekine.Böyle de yanar dönerler işte, ama ne yapabilirsiniz ki ilacı yok bu hastalığın.Tam da bu sırada karıştırılan bir ikili daha çıkıyor meydana, aşk ve şehvet.Evet evet kesinlikle aşk ve şehvet karıştırılıyor, insanlar  sadece şehvet duydukları bir kişiye aşık olduğunu sanıyor.Şehvet duyulan kişi belki sizsiniz ve bittiği zaman terkedilen, sonra da aşkımız neden bitti diye ağlayan.Sakin olun önce o ağlamaları bir kesin ve düşünmeye başlayın, tamam belki de siz aşıksınız ona bir şey diyemiyorum batırın tırnaklarınızı derinize ağlayın biraz; ama ardından yine aynı şeyi söyleyeceğim, sakin olun.Aşk ve şehveti karıştıran bir insanla birlikte olmak istediğinize emin misiniz?Sizi sadece yatakta memnun edebilecek bir insanla bir ömrü nasıl geçirebilirsiniz Allah aşkına biraz makul olun lütfen.Gözlerinizi birkaç saniyeliğine kapatın ve derin bir nefes alın, şimdi de şunun farkına varın, bir size bir öteki kişilere aşk sözcükleri döşeyen karaktersizlerden olmaz.Kendinize iyi bakın, her zaman söylüyorum hayat kısa ;)

2 yorum :

  1. Dedim ya aşk kadınların icadı.. Genelde bu acıyı kadın çekiyor. Aksini iddia edecekler varsa onları da dinlemek isterim. Keşke dediğin gibi böyle biriyle olmak istemem deyip yolumuza baksak, keşke yapabilsek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanışabileceğin belki de en saplantılı bağımlılık yaşayan insanlardan biri benim:) benim için de kolay olmuyordu, ne doktorlar ne antidepresanlar; ama faydası yoktu, belirli bir süre için gnderilmiş olduğum bu dünyada geçmişi düşünerek azap içinde yaşıyor ve yaptığım hiçbir şey zevk vermiyordu, faydası var mıydı hayır, o zaman dedim geçmişteki güzel anları hatırla ve gülümse çünkü geridekiler artık sadece birer anı hepsi geçmiş

      Sil