Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

11 Mayıs 2016 Çarşamba

Her Vazgeçiş Bir Gidiş



 Gitmek vazgeçmek olarak anlaşılır çoğu zaman,oysa vazgeçişler gitmekten daha ötedir herzaman.Kavgalardan korkulur hep; ama kavga etmek mücadele etmektir, ağzına tükürüyorum ama gitme ,bi açıklama yap bizi bu durumdan kurtar demektir. Bir insanın bağırmalarından çok susmalarından korkmalıyız bence; çünkü susmak kabullenmek,vazgeçmek ve ben gidiyorum demektir.Yanı anlayacağınız suskunluklar ağırdır, derindir.Size deli gibi değer veren biri artık susuyorsa durun ve ‘ben ne yaptım’ deyin.Aslında artık olanlarında bir önemi yoktur;çünkü susup gitmek isteyen insanda sadece yorgunluklar  vardır ve bahaneler değersizdir.Kimseye akıl vermek bize düşmez ama belki dinlemek istersiniz, kimseyi susturacak kadar üzmeyin; çünkü insanları  hayal kırıklığına uğratmakta insanlık suçudur.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder