Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

30 Mayıs 2016 Pazartesi

Günlüklerim-6

Günaaaaydıınnn, sızlanmayın bugün pazartesi diye, hadi açın bakalım güzel kıpır kıpır bir şarkı, çay kahve seçimini size bırakıyorum ben çaydan yana kullandım tercihimi.Öyle diyorum diye beni dertsiz tasasız sanıpta aman bizim hayatımız öyle kolay değil demeyin bak, peşin peşin hüküm vermeyin.Ne derdiniz olursa olsun hiçbir şey ama hiçbir şey sizi o lanet karanlığa çekmesin, çıkak için çaba sarfedin, kendinizi kapamayın, herkesin yöntemi farklıdır ben yazıyorum müzik dinliyorum, kitap okuyorum mesela.Hem bakın sizler için ne var elimde


Bakınız bu benim atalarımdan biri:)Hatayda bulunan bir mozaik, diyor ki NEŞELİ OL, HAYATINI YAŞA.Benim sözümü dinlemiyorsanız eğer, onunkini dinleyin.Bugün de sevin, bugün de affedin; çünkü canlarım daha haftanın başındayız evet; ama sonunu kaçımız görür meçhul.

4 yorum :

  1. İyi haftalar Meltem.. Ataların ne güzel demiş. Benim atalar da bana bişey diyecek olsa 'düşün düşün boktur işin' derlerdi herhalde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ya sen onu dinleme boşver, benim atalar senin de atalar sayılır

      Sil
  2. "Ne derdiniz olursa olsun hiçbir şey ama hiçbir şey sizi o lanet karanlığa çekmesin" demiş yazarın biri bir gün.. ne güzel demiş.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğraşıyoruz, tekme flan atmaya çalışıyorum :D

      Sil