Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

27 Mayıs 2016 Cuma

Günlüklerim-5

    Dün o kadar şikayetlenmiştim, ben evdeyken yağmur yağmıyor bi keyif yapamıyorum diye; ama şuan balkonumda oturuyorum, misler gibi yağıyor bir de sıcak çayım var.Hayat sana güzel diyorlar bazen, evet valla bugün bana güzel.

    Bazen bir hüzün oluyor içimde, bi anda beliriveriyor, sonra dağılıyor.Ne çok değişiyor hayatımz öyle değil mi, bazen nefret ettiğimiz insanlar bi bakıyoruz en sevdiklerimiz olmuş, bazense en sevdiklerimiz en uzağımız.Beni üzen şey gitmeleri değil, güvenimin boşa çıkması, sırtımı yasladığım duvarın aslında hiçbir zaman duvar olmamış olması.Bir, iki, üç... milyon kez de olsa uslanmıyor bu deli kalbim, güvenilmeyecek kişilere açıyor en derinini.Üzerinde çok durmuyorum bazı şeylerin, sıkmıyorum canımı boyuna; ama anlamlandırmak istediğimde kafam allak bullak oluyor.İnsanlar sevdiklerini iddia etikleri kişileri nasıl o kadar fazla üzüp hayal kırıklığına uğratabilir ki?Bir ben miyim kendimden çok karşımdakini düşünen,ulan yıllar önce bi sevgilim vardı, çocuk beni terketti; ama canı nasıl sıkkındı, ben tabi üzülüyorum bi yandan ama çocuğun dertli olmasına üzülmüş, en yakınındakileri aramış destek olun demiştim ki aşık filan da değildim hani, bak şimdi tebrik ettim kendimi, aferin bana keşke benim gibi olsanız:)

   Uzatmayacağım şurdan bağlıyorum olayı başınıza her ne gelirse gelsin can yakmayın, bekleyin Allahından bulsun deyin, benliğinize girmesin kötü düşünceler, intikam planları; çünkü bunlar sizi kirletiyor ve bedeninizi ağırlaştırıyor.Kendinize çok iyi bakın, sevgiler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder