Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

26 Mayıs 2016 Perşembe

Günlüklerim-4

    Selam millet, bi baktım buralara yazmayalı çok olmuş, nedenini açıklayayım günlerdir deli gibi sizlerin bloglarını okuyorum, aslında içimde bir enerji patlaması var, yerimde duramıyorum, durduğum yerde dans ediyorum.Hatırlar mısınız bilmem eskiden çılgın bediş vardı, bizim deli kız sürekli hayallere dalardı, ha işte bugünlerde ben de öyleyim, araba kullanıyorum mesela müzik dinliyorum, her şarkıda ayrı bir alemde ayrı bi hayaldeyim, bi bakıyorum öndeki arabanın dibine kadar girmişim, son anda bi fren bi panik, gülme geliyor.Aslında canım sıkılmıştı; çünkü annem bana gelmişti bir hafta kalınca iyi alışmışım varlığına, o gidince ev bi sessiz geldi :( Havalar malum, yazdan eser yok, gün içinde yağmur yağıyor deli gibi, işteyken plan yapıyorum eve gidcem hemen balkonuma çıkcam alcam elime kitabımı çayımı yağmur sesi eşliğinde huzurla dolcam, tabi gün boyu deli gibi yağan yağmur benim yatağımdan çıkmamı işkence haline getiren yağmur akşam keyif yapcaz diye yağmaz oldu, neyse diyorum ben de, yağmur olmayabilir ama benim yine de çok şirin balkonum var(aldığım her çiçeği öldürsem de).Yaşadığımız her anın tadını çıkarabilmek dileğiyle, sevgiler


2 yorum :

  1. :) Varsın yağmasın ben varım gibi kötü bir espri yapayım. Allah nedensiz mutluluklar versin:) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) Allah sensiz bırakmasın, çok amin

      Sil