Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

2 Mayıs 2016 Pazartesi

Günlüklerim-3

Haftasonu bi gideyim de deniz havası alayım, eş dost göreyim dedim.Hem uzun zamandır da çok sakin takılıyordum, biraz hareket tempo olsun hayatımda.Bindim İnegölden arabama gidiyorum, ha bu arada eğlenceli bir şeyler de anlatayım.2 genç el etti arabama, çok belliydi turist oldukları zaten bu yüzden aldım da denilebilir; kızmayın bana korkuyorum biraz bizimkilerden.Sohbet muhabbet nerden geliyorsunuz, ne yapıyorsunuz filan diye muhabbet ediyoruz.Slovakyalı 2 genç, binmişler gelmişler otostop çeke çeke ülkemi geziyorlar, çadırda kalıyorlarmış.O an varya derin bi nefes çektim, oh lan dedim bu zamana kadar bir şey yapmamışlar onlara, malum ülkem o yönden temiz sayılmaz pek.İçimden de düşünüyorum o arada, erkek arkadaşımı alsam bassam gitsem yurt dışına ne olur diye.Korkar mıydım acaba, ne bileyim çadırda yatmaktan korkardım herhalde biraz ya da ııımm yanımdakinin beni koruyabileceğine emin olursam bir şey olmaz belki; ama tabi mahalle dedikodularını duymamamız lazım.Neyse işte, İstanbul'a gideceklermiş, benim de İstnabul'a gideceğimi öğrenince pek sevindiler ama aa ooo, ben feribotla gidecektim, ne yapsam diye düşündüm hemen girdim bineceğim feribota baktım dolu, tabi Meltemim ben hemen pes eder miyim illa bi yol bulcam, başka bi deniz otobüsünden yer buldum, aldım biletlerini.Yüzlerindeki mutluluk çok güzeldi, bazen sebepsiz iyilik yapmak ekstra iyi hissettiriyor insana.İstanbul'a vardım, her şey iyi güzel, gülüşmeler filan.Cumartesi sabahı Beşiktaşta kahvaltı, sahil gezmesi,Taksim, Beşiktaş pazarı ha bu arada söylemeden geçemeyeceğim, Beşiktaş stadı harika olmuş be, çok güzel yerde bir de manzaraya gel.Galatasaraylı olsam da Çarşıya saygımız büyük.Uzun zamandır o kadar yürümemiştim, o kadar insanla iç içe olmamıştım, mutluydum akşamına ailece yemek filan.Pazar oldu plan yapıldı tabi ailece hep beraber gezilecek ama sayımız 20 kişi, e İstanbul kalabalık bir de 1 Mayıs pazar.Ay boğdu birden İstanbul, aile ile olmak güzel de cidden İstanbulda yaşayanlara çok üzüldüm o an.Plan yapmak hoş güzel de abi o ne kalabalık, o ne trafik ayy.Tempoyu seviyorum evet ama çok boğucu bee, iyi ki kaçmışım oralardan.İstanbullular size Allahtan sabır diliyorum yahu.İyi haftalarınız olsun

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder