Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

14 Mayıs 2016 Cumartesi

Değer mi Küsmelere

Ölüm gelip duruyor aklıma ne zamandır.Her yerde okuyoruz, ölüm var sonunda, kırmayın dökmeyin birbirinizi diye, okuyup geçiyoruz ama üzerinde durunca düşününce ne kadar haklı olunduğunu anlıyoruz.Bazen yaşama sebebimiz dediğimiz kişiler bile bi bakıyoruz puff.O zaman birbirimizi üzdüğümüz, mutlu olamadığımız zamanlar geliyor aklımıza.Ne uğruna diyoruz, ne elde ettik kalp kırmakla, küsmelerle.Sayılı gün yaşıyoruz, sonsuza kadar beraber olamıyoruz şuan bile birimizdn biri gidebilir, yeter artık ya.Bunaldım, gerçekten çok bunaldım küslüklerden, kalp kırmaktan, egolardan.Kendi adıma söylüyorum,hepinizi affediyorum.Kalp kırdıysam eğer özür dilemesini de bilirim, beni küçültmez bu durum aksine yüceltir.Ben ölüm diye bir gerçeğin olduğu bu dünyada geçen günlerimi insanlara küserek geçirmek istemiyorum.Size de aynısını yapmanızı öneriyorum, unutmayın sıra yok bu işlerde ve hangimizin ne zaman gideceği belli değil

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder