Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

3 Mayıs 2016 Salı

Baba Tavsiyesi

Küçükken, babam herkese güvenme her şeyini anlatabileceğin az arkadaşın olsun derdi.Kızardım kendimce neden babam benim çok arkadaşım olmasını istemiyor,kıskanıyor mu acaba diye düşünürdüm.Yıllar geçti güvendiğim çook çoook güvendiğim insanlar oldu,onlarla güldüm eğlendim ama bi baktım ağlarken yoklardı,umudumu kaybetmedim herkes öyle olamazya dedim güvenmeye devam ettim ama ne hata etmişim,zor günümde yanımda olup ben varım demek ne kadar zormuş.Öğrenmek zor olmuyorda,kabullenmek çok ağır oluyormuş.Beni güçlendiren herkese teşekkür ederim cidden :) siz olmasaydınız şuan hala birileri arasında beni rahatlatsın diye beklerdim

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder