Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

26 Nisan 2016 Salı

SENİ SEVİYORUM

Seni seviyorum!Ne kadar kolay söylüyoruz değil mi, ne varmış söylenmeyecek  hepi  topu 13 harf:) Çoğumuza göre işte bu kadar basit,o an söylenir sonrası düşünülmez ve sorumluluk gerektirmez;oysa güçtür seni  seviyorum demek, nerde ve nasıl söylendiğinin bir önemi yoktur;ama  samimiyet gerektirir.Bizler ‘seni seviyorum’ları öyle ziyan ediyoruz ki…Yargılamak değil amacım 2 günlük insanları seni seviyorumlara boğarken,en yakınlarınızdakilere belki anne belki baba belki dosta hiç söylemediğinizi fark edemiyorsunuz.Seni seviyorumlar çoğu kez yanlış yere gitmiştir belkide hala gidecek yanlış yerleri vardır,o 2 kelimeyi saklayın demiyorum;ama hakedenlere de söylemekten kaçınmayın.Bir gün otururken sebepsiz hiç bişi yokken annenize ya da babanıza seni seviyorum deyin ve gözlerine bakın o an onların gözünde gördüğünüz mutluluk ,söylemek istediklerimin özeti olacaktır.Benden küçük bi not: ben babama seni seviyorum baba diye mesaj atmıştım,babam  toplu mesaj silme işinden anlamazdı ve hep bana yaptırırdı,her defasında da çok güzel bi kızın mesajı var orda sakın sileyim deme derdi :) benim ‘seni seviyorum’um doğru yere gitti,keşke söleseydim neden söylemedim demiyorum siz de geç kalmadan sevdiklerinize rahat rahat korkmadan söleyin,hepi topu 2 kelime 13 harf ne varki:) SENİ SEVİYORUM

2 yorum :

  1. ay en zor laf bu yaaa benceeee :) söledikten sonası zor. sorumluluk işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sorumluluğu almayı kaç kişi düşünüyor acaba

      Sil