Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

28 Nisan 2016 Perşembe

İlişkilere Dair

Çoğu insanın ağzından duyduğum bir şeydir, 'ilişkinin ilk zamanlarını çok özledim' lafı.Neden diye mi düşünüyorsunuz, ben söleyeyim, henüz bi tavlama aşamaları, tatlışlıklar, güzel sözler şımartmalar.Ayy dersiniz  ne oldum yahu, ne bu böyle.Evereste çıkar bi yerlerimiz, yüzümüzde şapşal bir gülümseme, oo çok mutluyuz.Ama benim anlamadığım şeyler var, mesela biri erkeğin kendini zengin, ortamların kralı, kızların tamamı ona hastaymışta o hiçbirine yüz vermiyormuş gibi göstermeye çalışması.Ay o havalar ne havalar.Hadi kendimizde suç bulmaya çalışalım, lan kızlar piç erkek mi seviyorsunuz, nasıl davrandınız da bu erkekler kendilerini zengin göstermeye çalışıyor.Yüz vermiyor musunuz parası olmayanlara, öyleyse eğer bok yiyin kızlar.Tamam tamam tüm suç kızlar da değil, kızdırmayalım şimdi herkesi.Güvensizlik mi desem ne desem bilemedim, parayı, ortamları güç olarak görüyor ve eksik yerlerini böyle tamamlamaya çalışıyorlar.Kendimi düşünüyorum, ne parayı önemsedim bu zamana kadar ne de ortam çocuğu olunmasını.Hatta utanç bile duydum bana para harcamaya çalışılmasından,benim için harcanan şeyin karşılığını harcamaya çalıştım herzaman.Ne sanıyorsunuz ki bizi?Biz duygusuz muyuz beyler, size karşı hissimiz yoksa eğer yaratabileceğinizi, varsa da arttırabileceğinizi filan mı düşünüyorsunuz, ne yapıyorsunuz?Kendiniz gibi olsanıza, samimiyet bekliyoruz biz sadece yani ben, ötekiler adına konuşmuyorum tamam.Neyse işte ilişki bir şekilde ilerliyor, bir şeyler yaşanıyor tabi bu arada pembiş bulutlar yavaş yavaş dağılmaya başlıyor.Daha önce beraber güldüğünüz bazı şeyler artık keyif vermemeye başlıyor, karşınızdaki kişi yaptığı hareketin sizi üzüp üzmeyeceğini düşünürken artık önemsememeye başlıyor.Sevgi belki baki, belki de daha fazla ama eski ilgi, dikkat kayboluyor, bir şeyler eskiyor ve biz işte o an 'ilişkinin ilk zamanlarını özledim' diyoruz.Bazı ilişkiler rutine binip sürüp giderken, bazıları noktalanabiliyor.Her ikisi de kendi içinde türlü türlü bölünüyor ama o konulara girmeyeceğim, sadece ufak birer tavsiye vermek istiyorum kendimce.İlişkiniz devam ediyor ve birbirinizi seviyor iseniz lütfen biraz daha özveri gösterin, biraz empati yapın, bencil olmayın çünkü sevgi ben olmayı değil biz olmayı gerektirir.Bitmişse de kötülemeyin, kırmayın birbirinizi.En çirkin şeylerdir bunlar ilişkinin bitiminin ardından ve şu cümleyi hatırlayın herzaman, 'kuru yaprak  dala dedi ki unutma yeşil günlerimizi'

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder