Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

28 Nisan 2016 Perşembe

Güvenmeli mi Güvenmemeli mi

En çok kime güvenmek gerekir bu hayatta?Peki hiç gitmeyecek insanlar var mı yanımızda?Kaç kez hayal kırıklığı yaşamak gerekir uslanmamız için bir mi iki mi üç mü yüz mü?Sanırım yetmiyor, yetmeyecekte.Tuttuğumuz eller birer birer kayıp gidiyor avuçlarımızdan.Geriye yaşanmışlıklarımız kalıyor, aldanmışlıklarımız, üzüntülerimiz,gözyaşlarımız...Bazen dönüp bakıyor insan kimler için kimlerden, nelerden vazgeçtiğine, acı bir gülümseme konuyor dudaklara sonra ardından neyse(siktir et) bi de kocaman alınan bir nefes, bir iç geçiş.Zor olmamalıydı sıkıca tutmak, kenetlenmek.'Bırakacağı eli hiç tutmasaya insan' diye düşünürüz çoğu zaman çocukça.Hah aynen öyle işte çocukça açıklaması o kadar basit.Bazen babam gelir aklıma elimi sıkı sıkı tutardı çocukken,benim sıkmama gerek kalmazdı, bilirdim ben sıkarsam eğer bir şey gördüğümde elini bırakabilir koşabilirdim;ama o tuttuğunda ne olursa olsun bırakmazdı ve bazen tam da bu şekilde bi güvene ihtiyaç duyuyorum.Sırtımı yasladığımda bana duvar olacak, debelensem de aşmaya da çalışcam önümde dimdik duracak.Sitem etmek istemiyorum, insanız malum hiçbir zaman bitmez:)Ama bi dileğim olacak, gözlerim kapalı, enn içimden gelen bi şeklilde Allahım lütfen,güvendiklerimiz kayıp gitmesin, acıtmasın en hassas yerlerimizden...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder