Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

27 Nisan 2016 Çarşamba

Günlüklerim-2

Kötü olmak geliyor bazen içimden, bana yapılanlar acıtmışsa eğer ben de acıtayım diyorum, acımadan, ne kadar kıracağımı düşünmeden.Kırıldın mı keseceksin demiş biri, hah işte tam beni kırdıkları yerden kesesim geliyor, sonra duruyorum düşünüyorum öylece amaan diyorum, ben neden kötü olayım ki, bu zamana kadar kötülüğüm olmadı kimseye, yani şeyy ımm bilerek kötülük yapmak istediğim için yapmadım yani, yoksa ben de kötülükler yapmışımdır aman ne bileyim; ama bildiğim bir şey var bile bile kimsenin canını acıtmadım.Sevmediğim, önemsemediğim birinin yaptıkları acıtmıyor zaten, çok açık siktirsin gitsin lan diyorum.Ama varya çoğu ile kahve içmişliğim de var, zor zamanında maddi manevi yanında durmuşluğum da, bak yaa nankörler.Karşılarına çıkıp az insan olun lan desem, ondan da anlamaz hanzolar; çünkü anlayan insan yapılan iyiliklerin, beraber geçen zamanların hatrına edepli olur; ama yook.İnsan dediğin hareketleriyle, sözleriyle kendini belli eder.Tamam sinirlenince bazen ağızdan kötü sözler çıkar ona da neyse diyoruz, neyse.Ben bu duruşumdan vazgeçmicem arkadaş, onlar istedikleri kadar nankör olsunlar, beni kullanmaya çalışsınlar benim değerim düşmüyor, ha onlar düşürmeye çalışıyor o ayrı.Gülüyorum, geçiyorum kendi pisliğinizde boğulun diyorum içimden.Bana bir damla su veren birinin bile kötülüğünü istemedim, istemicem.Vefa diyorum son olarak, vefa dediğimiz şey önemli be.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder