Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

26 Nisan 2016 Salı

Günlüklerim-1

Kasvet kokan günlerden birine daha uyandık sanki, kapkara bulutlar, serin hava.Baharın tadını çıkarmamız gereken zamanlarda olacak iş miydi şimdi bu?Neyse neyse bozmayalım moralleri hemen, baharın kıymetini anlayalım diye çökmüştür belki de bu kasvet.Zaten yaşamımız da böyle değil mi, fırtınalar kopar, sabahlar olmaz çoğu zaman, günler saatler geçmez, sonra bi bakmışız tepede parıldayan sımsıcak bir güneş.Kapatın gözlerinizi, sıcak havayı hissediyormusunuz, teninizi nasıl ısıttığını, dudağınızdaki gülümsemeyi?Aslında bu kadar basit çoğu zaman kasveti dağıtmak; ama öyle zamanlarda biz yorganı kafamızın üstüne çekip daha çok karanlığa boğulmaya çalışıyoruz, peki neden?İsterseniz ben söliyim; çünkü en kolayı bu, uğraş gerektirmez..Biliyor musunuz, ben bazen bundan zevk duyuyorum:) Hayır hayır mazoşist değilim, sadece bazen acı duyduktan sonra, sıradan şeyler bile beni mutlu etmeye yetiyor.Bu bile başlı başına mutluluk verici değil mi?Polyannacılık oynamıyorum şuan.Sınırımız yok, doyumsuzuz, bizi mutlu eden şeyler çarçabuk değişiyor ve bu bizi mutsuzluk batağına çekiyor.Kendime bakıyorum mesela, düne kadar elimde olan ve beni mutlu etmeyen şeyler şuan yüzümü güldürüyor.Kara bulutlarla dans ettim ben, içimi doldurdu, bedenimi sardı; ama gülümsedim, gözlerimi kapattım güzel günlerin kokusunu duyumsadım ve gülümsedim.Yorganımı kafama çekip gözlerimi kapatmadım; çünkü biliyordum güneşte doğacaktı, güzel günler de gelecekti.Yeteri kendinize ve yapabileceğinize İNANIN ;)

2 yorum :

  1. Biz insanlar zevk ve acıyı seviyoruz bazen bundan beslenip lıkır lıkır içtiğimizi düşünüyorum. Ama bunu dürüstçe söylemek bunu düşünceselden kaleme almak yazmak kimsenin çok fazla harcı değil Tebrik ederim sizi güzel yazı için....

    YanıtlaSil
  2. acı çekmek ruhumuzda var sanırım :) teşekkür ederm yorumunuz için

    YanıtlaSil