Hakkımda

Fotoğrafım

Deneyimlerim, üzüntülerim
, dileklerim burada sizlerle:) neşeli ol, hayatını yaşa;)

25 Nisan 2016 Pazartesi

DOSTLUK

Dostlukta zordur yalnız kalmakta.Yalnızlık çoğu zaman çekici gelir insana çünkü ne hesap vereceği biri vardır insanın ne de boş beklentilere gireceği.anlayacağın yalnızsan eğer dünyanın en rahat insanlarından birisindir;ama bazen doğru düşünüp mantıklı karar veremeyecek kadar kötü olduğu zamanlarda bir dosta ihtiyacı vardır insanın,korkusuzca elini tutup sarılıp ağlayabilceği.Çoğu zaman hatalıdır dost seçimlerimiz ve o kadar körü körüne bağlanırızkı bize göre yaptığı hiçbir şey hatalı değildir 'dost'un ve yapmak isteyeceği en son şey bizi üzmektir,oysa gerçekler öyle değildir:)Dostluk sadece beraber eğlenebilmek değildir ya da yalnızken aramak.Sesin titrediğinde onun da canı yanıyor,senden uzakta olmasına rağmen ben yanındayım dediğinde yanındaymış gibi hissettirebiliyor,yokluklarında bazen anne bazen baba bazen kardeş olabiliyor ve acaba dedirtmiyorsa eğer işte 'O' dur dost.Çoğumuz bunu bulamadığımızdandır her şeyi BEN yaparım telaşımız,insanlara karşi olan korkumuz.Benim için önemlisin dediğinde gözlerinde o pırıltıyı görebiliyor ve her daim yanında hissedebiliyorsan eğer sakın bırakma;ama öyle değilse bırak gitsin çünkü inan bana faydadan çok zararı dokunacaktır sana.Umarım herkes bir gün 'DOST'unu bulur :))

6 yorum :

  1. Dost dediklerimde çok yakın gördüklerimde aa şöylede olmaz dediklerimin hepsinden çıkarları ve doğrultuları işin içine girince nasıl eğilip büküldüklerini görmüş olan ben şimdi tek şunu dile getiriyorum Dostum Rabbim ondan ötesi ailem sarı oğlan gerisi sadece isim ibaresinde kalmışlardır artık paylaşım için yüreginize sağlık çok yazdım kusurumu maruz görün ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin duvarın olcam diyen nice insan görmüş olarak yazdım bu yazıyı, yaptığınız yorumlar sevindiriyor ve teşvik ediyor:)

      Sil
    2. Ne mutlu bana teşvik ettire biliyorsam size nacizhane tabiki yoksa haddime değil...

      Sil
    3. o kadar çekimser olma :) her yazılandan bir şey öğrenmeye ders çıkarmaya çalışıyorum, ha çoğu zaman görüyorum doğruyu ama uygulamaya gelince aaooo :D

      Sil
    4. Çok güldüm son yorumuna benimde işte Burnum b.... çıkmıyor işte uygulama kısmında saldım bıraktım bu aralar relaxx göbek adım oldu zaar :)

      Sil
    5. ne mutlu her şeyi boşverebilenlere

      Sil